כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
אדמיניסטרציה|מזכירות / פקידות|פקיד הזמנות / מתאם מכירות
תל אביב
פורסם לפני חודש 1
פורסמה ברשת
We are looking for a Admin Assistant.
As the Operations Specialist on the Sales and Delivery team, you will keep our sales and deliveries running with high speed and efficiency. You will be responsible for the behind the scenes activities that support all departments within the Israel market.
מה תעשו:
Support all internal sales and delivery processes on as-needs basis such as:
Back office processes including postal, finance applications or document collection
Reviewing documentation for accuracy and completion
Internal customer resolutions procedures
Management of internal and external correspondence
Ensure all internal processes are compliant and report any potential irregularities
Constantly search for ways to optimize, reduce or eliminate unnecessary tasks
Foster and maintain a rapport with local Sales and Delivery teams
Support with escalation when required, assuring customer satisfaction and operations readiness are secure

Requirements:
Administrative, automotive experience preferred
Ability to thrive in a team-based environment and achieve common goals
Great problem solving skills, and strong ability to take initiative and be proactive.
Ability to effectively handle multiple priorities, organize workload, and meet deadlines
Positivity, enthusiasm and a passion towards the mission.
Confident in learning and adapting to multiple technologies.
Able to communicate, read, and write effectively in English and Hebrew on all levels
Good knowledge of MS Office

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
איטייפ אומניטק בע"מ
פרילנס
מעלה אדומים
פורסם לפני 3 שבועות
ETYPE- חברת בת של Malam Team מתמחה בתחום התמלול והתרגום מחפשת מתרגם/ת דובר/ת השפה הערבית/אנגלית והעברית לצורך תרגום. התרגום הינו ...
פלאפון
אילתאשקלוןבאר שבעדימונה / ערד / ים המלחזכרון יעקב / בנימינהחולון / בת יםחיפהטבריהלוד / רמלהמודיעיןעכו / נהריהפרדס חנה כרכורפתח תקווהקריותקרית גת / קרית מלאכיראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
מנהל/ת תיק לקוחות SME -משרת שטח תיאור התפקיד:* ניהול תיק לקוחות עסקיים בסגמנט SME גדול* ניהול הכנסות התיק תוך עבודה ...
~ אלקטרה בע"מ ~
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
מחפש/ת לעבוד עם צוות מנצח בסביבת עבודה מתקדמת ויציבה? הצטרפו אלינו ותהיו חלק מהעוצמה של הקבוצה!קבוצת אלקטרה מגייסת מתאמ/ת תפעול ...
- חסוי -
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןנתניה
פורסם לפני 3 שבועות
לצוות הhelpdesk שלנו דרוש/ה טכנאי/ת סיסטם.לחברה באיזור כפר סבא דרושים/ות מומחים/ות IT שיצטרפו לצוות שלנו לתמיכת IT מתקדמת ונרחבת, במערכות ...
דור אלון חברת הדלק
חולון / בת יםלוד / רמלהפתח תקווהראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
לחברה מובילה דרוש/ה – נציג/ת בק אופיס ומוקד שליטה ובקרה.מיקום – אזה"ת אזור (ליד חולון).מטרת התפקיד:– תמיכה בתהליכי שירות מורכבים, ...
דור אלון חברת הדלק
חולון / בת יםלוד / רמלהפתח תקווהראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
לחברה מובילה דרוש/ה – נציג/ת בק אופיס ומוקד שליטה ובקרה.מיקום – אזה"ת אזור (ליד חולון).מטרת התפקיד:– תמיכה בתהליכי שירות מורכבים, ...
דור אלון חברת הדלק
מלאה
חולון / בת יםלוד / רמלהפתח תקווהראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
לחברה מובילה דרוש/ה – נציג/ת בק אופיס ומוקד שליטה ובקרה.מיקום – אזה"ת אזור (ליד חולון).מטרת התפקיד:– תמיכה בתהליכי שירות מורכבים, ...
Go Hire
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןמעלה אדומיםנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 3 שבועות
קבלת הזמנות מלקוחות באמצעות שיחות נכנסות, בנוסף טיפול במיילים/ פניות באפליקציה.מתן שירות ופתרון בעיות ללקוחות החברה.הזדמנות להשתלב בארגון יציב המוביל ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 3 שבועות
לחברה מבוססת באזור המרכז דרוש/ה מנהל /ת משרד לניהול שוטף של הפעילות האדמיניסטרטיבית והתפעולית.מחפש/ת תפקיד עצמאי, דינמי, עם אחריות ואנשים ...
באר יעקבחיפהפתח תקווה
פורסם לפני 3 שבועות
למרכז שירות דרוש/ה פקיד/ה שירות וקבלה.באווירה משפחתית וצעירה! התפקיד כולל:*מתן מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות המרכז וקבלת מבקרים.*פתיחת כרטיס לקוח, וטיפול ...
באר יעקבראשון לציוןשוהם
פורסם לפני 3 שבועות
הגדרת התפקיד: * מענה טלפוני.* מילוי הכנה והגשת מכרזים לפרויקטי תשתיות.* הכנת דוחו"ת, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. דרישות: * בעל/ת ניסיון ...
באר יעקבמבשרת ציוןראשון לציוןשוהם
פורסם לפני 3 שבועות
לחברת בנייה מובילה באזור מודיעין  דרוש/ עוזר/ת למחלקה המשפטית.* זמינות למשרה בין הימים  א'-ה' בין השעות 09:00-15.00. דרישות: * בעל/ת ניסיון אדמיניסטרטיבי/בק אופיס-חובה* ידע ...
יוקנעם / רמת ישי
פורסם לפני 3 שבועות
ביוקנעם, לחברה תעשייתית, מנהח"ש ספקים לתפקיד המשלבהנהח"ש ועבודת אדמיניסטרציה הזמנת כיבוד, ארגון הרמות כוסית, תאום פגישות למנכ"ל.5 ימים בשבוע8:00 15:00, ...
אשדוד
פורסם לפני 3 שבועות
למשרד באשדוד דרושה נציגת שירות לקוחות.ימי עבודה א-ה,שעות עבודה 9:00-16:00ישנה גמישות מסוימת בשעות וימי עבודה. אווירה ידידותית, הכשרה תינתן במקום. ...
באר יעקבמבשרת ציוןראשון לציוןשוהם
פורסם לפני 3 שבועות
לחברת בנייה מובילה באזור מודיעין  דרוש/ עוזר/ת למחלקה המשפטית.* זמינות למשרה בין הימים  א'-ה' בין השעות 09:00-15.00. דרישות: * בעל/ת ניסיון אדמיניסטרטיבי/בק אופיס-חובה* ידע ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.