דרוש/ה רכז/ת תברואה.
היקף משרה: 100% משרה.
תיאור התפקיד:
ריכוז ותפעול מערך התברואה ברשות המקומית.
עיקרי התפקיד:
ריכוז ותפעול מערך התברואה ברשות:
פיקוח על עבודות קבלני מערך התברואה (כגון: פינוי אשפה וגזם, מתמחזרים, ניקיון וכדומה).
מענה לפניות בנושא ניקיון, ציוד, תחזוקה, ליקויים ותקלות בטיחותיות.
התראה בפני ממונים ושיתוף פעולה עם יחידות הרשות הנוגעות לתחום התברואה.
הכנת דוחות והצגת נתונים לעבודת האגף.
ריכוז ופיקוח מכרזים ופרויקטים:
פיקוח על ביצוע מכרזים שבתחום אחריותו כגון: פינוי אשפה, נייר, קרטון, אריזות, זכוכית, ועוד, ניקיון שטחים פתוחים ומוס"ח.
ריכוז נתוני מכרזים ומעקב אחר דוחות ביצוע ותשלומים.
ריכוז פרויקטים ומעקב אחר ביצוע, כולל גיבוש תכנית עבודה ולוחות זמנים לביצוע המשימות באופן שוטף, טיפול בחשבונות, תקופת בדק וכו'.
ריכוז נתונים שנתיים ותפעול תוכנות ייעודיות כגון: תוכנת מוקד, אפליקציה לתושב, חיישני טמונים, ועוד.
ריכוז מידע וטיפול בפניות תושבים:
ריכוז פרסומים ומידע לציבור דרך מוקד מידע לציבור, אפליקציה לתושב וכו'.
מתן מענה שוטף לפניות תושבים ועובדי מועצה.
התקשרות עם ספקים:
הגדרת הצורך מול הספק, הוצאות הזמנת עבודה, וניהול תהליך בחירת הספק.
ניתוח הצעות מחיר והזמנות של ספקים וקבלנים.
ליווי העבודה והרכש החיצוני בתחומי התברואה. ווידוא ביצוע לפי דרישת הרשות.
פיקוח ובקרה אחר ביצוע תכניות עבודה.
תפקוד רציף ומענה בשעת חירום.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להוראות הממונה.
תאריך הגשת המועמדות: 08.07.2024 00:00.
היקף משרה: 100% משרה.
תיאור התפקיד:
ריכוז ותפעול מערך התברואה ברשות המקומית.
עיקרי התפקיד:
ריכוז ותפעול מערך התברואה ברשות:
פיקוח על עבודות קבלני מערך התברואה (כגון: פינוי אשפה וגזם, מתמחזרים, ניקיון וכדומה).
מענה לפניות בנושא ניקיון, ציוד, תחזוקה, ליקויים ותקלות בטיחותיות.
התראה בפני ממונים ושיתוף פעולה עם יחידות הרשות הנוגעות לתחום התברואה.
הכנת דוחות והצגת נתונים לעבודת האגף.
ריכוז ופיקוח מכרזים ופרויקטים:
פיקוח על ביצוע מכרזים שבתחום אחריותו כגון: פינוי אשפה, נייר, קרטון, אריזות, זכוכית, ועוד, ניקיון שטחים פתוחים ומוס"ח.
ריכוז נתוני מכרזים ומעקב אחר דוחות ביצוע ותשלומים.
ריכוז פרויקטים ומעקב אחר ביצוע, כולל גיבוש תכנית עבודה ולוחות זמנים לביצוע המשימות באופן שוטף, טיפול בחשבונות, תקופת בדק וכו'.
ריכוז נתונים שנתיים ותפעול תוכנות ייעודיות כגון: תוכנת מוקד, אפליקציה לתושב, חיישני טמונים, ועוד.
ריכוז מידע וטיפול בפניות תושבים:
ריכוז פרסומים ומידע לציבור דרך מוקד מידע לציבור, אפליקציה לתושב וכו'.
מתן מענה שוטף לפניות תושבים ועובדי מועצה.
התקשרות עם ספקים:
הגדרת הצורך מול הספק, הוצאות הזמנת עבודה, וניהול תהליך בחירת הספק.
ניתוח הצעות מחיר והזמנות של ספקים וקבלנים.
ליווי העבודה והרכש החיצוני בתחומי התברואה. ווידוא ביצוע לפי דרישת הרשות.
פיקוח ובקרה אחר ביצוע תכניות עבודה.
תפקוד רציף ומענה בשעת חירום.
ביצוע מטלות נוספות בהתאם להוראות הממונה.
תאריך הגשת המועמדות: 08.07.2024 00:00.
דרישות:
דרישות התפקיד:
השכלה:
תעודת סיום 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
השכלה אקדמית יתרון. עדיפות לתואר הנדסאי באחד התחומים הבאים: תעשייה וניהול, בניין, סביבה
ואדריכלות.
ניסיון: לפחות שלוש שנות ניסיון מקצועי בתחום התברואה/התחזוקה והשירות.
רישיון נהיגה בתוקף חובה.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
עבודה מול גורמים ברשות ומחוצה לה.
עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
נסיעות מרובות ברחבי הרשות.
ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.
כישורים ומיומנויות:
היכרות ושליטה בתוכנות OFFICE.
אמינות, יסודיות, ארגון וסדר ברמה גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות וממשקים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה באופן עצמאי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרישות התפקיד:
השכלה:
תעודת סיום 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
השכלה אקדמית יתרון. עדיפות לתואר הנדסאי באחד התחומים הבאים: תעשייה וניהול, בניין, סביבה
ואדריכלות.
ניסיון: לפחות שלוש שנות ניסיון מקצועי בתחום התברואה/התחזוקה והשירות.
רישיון נהיגה בתוקף חובה.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
עבודה מול גורמים ברשות ומחוצה לה.
עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
נסיעות מרובות ברחבי הרשות.
ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.
כישורים ומיומנויות:
היכרות ושליטה בתוכנות OFFICE.
אמינות, יסודיות, ארגון וסדר ברמה גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ ובריבוי משימות וממשקים, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה באופן עצמאי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.