מחלקת התמיכה מעניקה שירות טלפוני ללקוחות עסקיים של החברה 24/7.
במסגרת התפקיד- תמיכה טכנית בתקלות, סיוע בתפעול המוצר והדרכה ראשונית לספקים ולקוחות.
המוקד פעיל 24/7, עבודה במשמרות מגוונות במשרה מלאה! חובה 9 שעות משמרת!
משתבצים לאורך היום למשמרות בין טווחי השעות:
7:00-19:00.
4 משמרות + שישי.
שכר: 7,500-8,500 ש"ח ותנאים מדהימים- וקרן השתלמות ועוד.
במסגרת התפקיד- תמיכה טכנית בתקלות, סיוע בתפעול המוצר והדרכה ראשונית לספקים ולקוחות.
המוקד פעיל 24/7, עבודה במשמרות מגוונות במשרה מלאה! חובה 9 שעות משמרת!
משתבצים לאורך היום למשמרות בין טווחי השעות:
7:00-19:00.
4 משמרות + שישי.
שכר: 7,500-8,500 ש"ח ותנאים מדהימים- וקרן השתלמות ועוד.
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית/מכירות-יתרון משמעותי!
אוריינטציה טכנולוגית, שירותיות, וורבליות, תקתקנות- חובה!
מועמדים /ות עם אוריינטציה ורקע לימודי – חובה! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון בתמיכה טכנית/מכירות-יתרון משמעותי!
אוריינטציה טכנולוגית, שירותיות, וורבליות, תקתקנות- חובה!
מועמדים /ות עם אוריינטציה ורקע לימודי – חובה! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.