התפקיד כולל הקמה, תפעול ותחזוקה שוטפת של מערכות אבטחת מידע מתקדמות בסביבת לקוחות מגוונת. העבודה משלבת התמודדות עם מערכות Firewall, אימייל, EDR ו-NAC, ביצוע שדרוגי גרסאות, טיפול בתקלות שוטפות וטיפול בממצאי אירועי סייבר.
בנוסף, התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית ללקוחות ויציאה לאתרי לקוח לפי צורך.

Cybersecurity Technician
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחולון / בת יםמודיעיןפתח תקווהראשון לציוןתל אביב
בינת תקשורת מחשבים
אבטחת מידע|אבטחת מידע וסייבר|הייטק-כללי|מומחה/ית אבטחת מידע
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחולון / בת יםמודיעיןפתח תקווהראשון לציוןתל אביב
מלאה
רמת שכר
10,000
פורסם לפני יום 1
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מומחה תמיכה טכנית מספק סיוע למשתמשים החווים בעיות טכניות במערכות מחשב, תוכנה או חומרה. תחומי האחריות כוללים אבחון ופתרון בעיות טכניות, הנחיית משתמשים דרך פתרונות שלב אחר שלב ותחזוקת רישומים של בעיות ופתרונות. מיומנויות חיוניות כוללות יכולות פתרון בעיות חזקות, כישורי תקשורת מצוינים ומיומנות במערכות הפעלה ויישומי תוכנה שונים.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך

Software AG - SPL
אזור השרוןאריאלהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןמטה בנימיןמעלה אדומיםנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יום 1
חברת Software AG מגייסת תומך.ת תשתיות אפליקטיביות להשתלבות בפעילות מוצרי החברה.התפקיד כולל:תמיכה במוצר סנכרון נתונים בין מסדי נתונים ADABAS ל-ORACLEועבודה ...

QPOINT Technologies
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יום 1
בואו לקחת חלק בליבה הטכנולוגית של ארגון מוביל: תפעול ותחזוקת מערכות הסייבר המתקדמות ביותר, שילוב טכנולוגיות חדשות, ביצוע הקשחות ותרחישי ...

- חסוי -
חלקית
אזור השרוןאריאלהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןמטה בנימיןמעלה אדומיםנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יום 1
ניהול הלשכה בשעות הערב – טיפול ביומן, מענה לטלפונים ומיילים, תמיכה טכנית (פתיחת זום/טימס, פתיחת החומרים, חיבור לשיחות ועידה).טיפול בחומרי ...











