הזדמנות מדהימה להצטרף ולהתברג בארגון מוביל עם אפיקי קידום רבים!
מיקום: ירושלים, משרה מלאה בימים ראשון עד חמישי.
מה כולל התפקיד?
– ניהול המוקד על כל היבטיו.
– ניהול צוות של שירות ומכירות – מקצועית ואישית.
– בניית תוכנית שנתית לניהול המוקד כולל יעדים שנתיים ופיתוח מקצועי
– הצבה וניהול יעדים ותמריצים ברמה השוטפת.
– ניהול ישיבות בוקר והדרכות מקצועיות.
– ניהול דאטה, דוחות ויחסי המרה, כלים ועזרים להטמעת שיפורים

מכירות|מנהל/ת מוקד|מנהל/ת פרויקטים במכירות|מנהל/ת צוות|מנהל/ת שירות|שירות לקוחות
מעלה אדומים
דוברי שפות
רמת שכר
15,000
פורסם לפני 19 שעות
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד














