את/ה יודע/ת מה זה CPC, GA, CTR וFOMO
אבל מה עם תחושת סיפוק בסוף היום?
לא "עוד קמפיין עלה לאוויר"
אלא "הבאתי לקוחות. שיפרתי את הפאנל. הכנסתי לחברה כסף. ונהניתי מהדרך".
אם זה מדבר אליך — יש לנו תפקיד שתרצה/י לשמוע עליו.
מנהל/ת מותג בדיגיטל
זה להיות מי שמבין/ה את הדאטה, מרגיש/ה את הקריאייטיב, וחושב כמו ביזנס.
• מגייסים לקוחות חדשים בעולם הדיגיטל
• מנהלים מדיה, פרפורמנס וקריאטיב
• מנהלים תקציב דיגיטל של מותג – עבודה מול משרד דיגיטל וספקים חיצוניים
• מנהלים את הביקושים למוקד הדיגיטל של החברה וביצוע שיפור ואופטימזציות
• מנהלים את המכר מהאתרים, funnels שיווקיים ושיפור מסעות לקוח בתהליך המכר
• מנהלים שתפים שיווקיים להגדלת הביקושים והמכירות
















