בקצרה: ניתוח מערכות וניהול פרויקטים באגף טכנולוגיות ב-MAX!
מי אנחנו?
תחום IVR, CRM וחווית לקוח באגף טכנולוגיות, אחראים על ניהול פרויקטים וניתוח מערכות ה- CONTACT CENTER, שמשמשות מאות עובדים בארגון ואת כל לקוחות MAX.
צוות IVR אחראי על הובלת פיתוחי המערכת והתהליכים החל משלב קבלת הדרישה מהלקוח ועד כתיבת אפיון שיענה לצרכים הפונקציונליים והטכנולוגים גם יחד.
בנוסף, הצוות מוביל ניהול פרויקטים חוצי ארגון מקצה לקצה כמו פרויקט שדרוג ומעבר לענן הכוללים הכוונה מקצועית, קשר ישיר מול הפיתוח ומול ממשקים פנימיים וספקים חיצוניים בלוחות זמנים מאתגרים.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?
שנתיים ניסיון לפחות כמנהלי פרויקט/ מנתחי מערכות מארגונים גדולים, עדיפות לפיננסיים.
בוגרי תואר ראשון במערכות מידע / מדעי המחשב / הנדסת תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע.
ניסיון בעבודה מול ממשקים כגון צוותי פיתוח, תשתיות ואבטחת מידע.
בנוסף, אם אתם אנשים של אנשים, כאלה שיודעים להוביל, להניע ממשקים ונהל משימות מורכבות במקביל- זה יכול להיות חיבור מצויין!
מה אנחנו מחפשים?
שנתיים ניסיון לפחות כמנהלי פרויקט/ מנתחי מערכות מארגונים גדולים, עדיפות לפיננסיים.
בוגרי תואר ראשון במערכות מידע / מדעי המחשב / הנדסת תעשייה וניהול עם התמחות במערכות מידע.
ניסיון בעבודה מול ממשקים כגון צוותי פיתוח, תשתיות ואבטחת מידע.
בנוסף, אם אתם אנשים של אנשים, כאלה שיודעים להוביל, להניע ממשקים ונהל משימות מורכבות במקביל- זה יכול להיות חיבור מצויין!
חוץ מזה..
במידה ויש לכם ניסיון עם IVR/CTI נתעדף אתכם במיוחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.