השתלבות בצוות התמיכה הטכנית באגף מערכות מידע וטכנולוגיות. תחומי האחריות של הצוות כוללים:
– כולל תמיכה לעובדי האוניברסיטה עובדים מרצים וסטודנטים
– תמיכה אפליקטיבית אפליקציות אקדמיות ייעודיות ומערכות מייקרוסופט
– תמיכה טכנית ותשתיתית – מחשבים, מדפסות, מערכות הפעלה וכו'
– כולל תמיכה לעובדי האוניברסיטה עובדים מרצים וסטודנטים
– תמיכה אפליקטיבית אפליקציות אקדמיות ייעודיות ומערכות מייקרוסופט
– תמיכה טכנית ותשתיתית – מחשבים, מדפסות, מערכות הפעלה וכו'
דרישות:
– ניסיון של שנתיים ומעלה כ- Help desk או תומך/ת אפליקטיבי
– יכולת התבטאות רהוטה בכתב ובעל פה
– אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה, כתיבה)
– ידע ביישומי אופיס: WORD, EXCEL, OUTLOOK
– יתרון להכרות עם Active Directory, יכולת איתור ופתרון תקלות בציוד מחשוב. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– ניסיון של שנתיים ומעלה כ- Help desk או תומך/ת אפליקטיבי
– יכולת התבטאות רהוטה בכתב ובעל פה
– אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה, כתיבה)
– ידע ביישומי אופיס: WORD, EXCEL, OUTLOOK
– יתרון להכרות עם Active Directory, יכולת איתור ופתרון תקלות בציוד מחשוב. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.