לחברה מבוססת ויציבה דרוש/ה מתאמ/ת שירות איכותי/ת, בעל/ת יחסי אנוש מעולים, סדר וארגון ויכולת עבודה בצוות.
העבודה כוללת:
תיאום בין לקוחות למחלקות החברה
טיפול בפניות והזמנות
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת
מתן מענה מקצועי ללקוחות
ניהול וטיפול בקריאות שירות מקצה לקצה
תיאום בין טכנאי השטח ללקוחות
מעקב אחר שביעות רצון לקוחות
משרה טכנולוגית עם התנהלות עם לקוחות החברה באמצעות דיגיטל.
Help Desk / תמיכה|אחמ"ש/ית|הייטק-כללי|משרות הייטק כללי|שירות לקוחות
חיפהעכו / נהריהקריות
מלאה
רמת שכר
15,000
פורסם לפני יום 1
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך

בנק- דיסקונט
מלאה
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןמעלה אדומיםנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 9 שעות
בנק דיסקונט מגייס אנליסט.ית אשראי לאגף המסחרי. תפקיד מאתגר ומשמעותי, המשלב עבודה מול גורמים בכירים והזדמנות לצמוח מקצועית בסביבה דינאמית ...













