תמיכה ופתרון תקלות בתחנות קצה (חומרה ותוכנה)
תמיכה בציוד פריפריאלי (מדפסות, סורקים ועוד)
התקנה והגדרה של מחשבים חדשים
מתן סיוע טכני לעובדי הארגון

טכנאי/ת PC
מלאה
אשקלוןחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהקרית גת / קרית מלאכיראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרה
אליפסה הנדסה
איש/ת IT|בנייה ונדל"ן|הייטק-כללי|הנדסאי/ת בניין|טכנאי/ת מחשבים|מבקר/ת איכות בבנייה|מנהל/ת פרויקטים בנייה|מנהל/ת רשת
אשקלוןחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהקרית גת / קרית מלאכיראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרה
מלאה
רמת שכר
10,000
פורסם לפני 2 ימים
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מומחה תמיכה טכנית מספק סיוע למשתמשים החווים בעיות טכניות במערכות מחשב, תוכנה או חומרה. תחומי האחריות כוללים אבחון ופתרון בעיות טכניות, הנחיית משתמשים דרך פתרונות שלב אחר שלב ותחזוקת רישומים של בעיות ופתרונות. מיומנויות חיוניות כוללות יכולות פתרון בעיות חזקות, כישורי תקשורת מצוינים ומיומנות במערכות הפעלה ויישומי תוכנה שונים.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך

QPOINT Technologies
מלאה
אילתאשקלוןבאר שבעדימונה / ערד / ים המלחחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןמעלה אדומיםפתח תקווהקרית גת / קרית מלאכיראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 6 ימים
למוקד תמיכה טכנית (Help Desk) בארגון ממשלתי מוביל וחדשני, דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית מנוסה, למתן שירות מקצועי ומקיף למאות משתמשים ...