GETT מחפשת מנהל/ת צוות למוקד שירות הלקוחות- משרה זמנית (החלפה לחל"ד)
אנחנו מחפשים כוכב/ת חדש/ה שייצטרפו למשפחת השירות, ויהיו חלק מצוות ניהול חווית הלקוח.
התפקיד כולל:
– ניהול צוות המונה 15 נציגים ו-4 בכירים הנותן שירות טלפוני לנהגים ולקוחות, 24/7.
– יצירה והשמת נהלי עבודה חדשים לשיפור המוקד.
– שיפור וייעול תהליכים והובלת פרויקטים ביחידת השירות.
– מתן משוב, זיהוי נקודות חולשה וחוזקה של חברי הצוות, הערכה וקביעת תגמול ותיווך בין הארגון לבין חברי הצוות.
– עבודה מול ממשקים מגוונים ברוחב הארגון.