מטרת התפקיד: גבייה וניהול כרטיסי לקוחות במערכת הנה”ח.
תחומי אחריות וסמכות: ניהול כרטיסי לקוחות במערכת הנה”ח. גבייה מלקוחות חייבים. ניהול מסגרות אשראי וערבויות לקוחות. מתן שרות ומענה למנהלים ולקוחות בכל הקשור לתשלום חשבוניות.
תחומי אחריות וסמכות: ניהול כרטיסי לקוחות במערכת הנה”ח. גבייה מלקוחות חייבים. ניהול מסגרות אשראי וערבויות לקוחות. מתן שרות ומענה למנהלים ולקוחות בכל הקשור לתשלום חשבוניות.
דרישות:
השכלה ומיומנויות נדרשות: מנה”ח סוג 2 חובה. ניסיון של שנתיים ומעלה כמנהל/ת חשבונות בתחום הלקוחות חובה. ניסיון של שנתיים ומעלה בתחום הגבייה יתרון. ניסיון עבודה במערכת רב מטבעית יתרון. ידע בתוכנת ERP ( SAPgreenTxtBg!) יתרון. אנגלית ברמה טובה. אקסל ברמה טובה.
תכונות וסגנון עבודה: יכולת עבודה עצמאית וניהול זמן ומשימות. אחריות אישית ומוסר עבודה גבוה. אסרטיביות ויוזמה. סדר וארגון. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. תקשורת בינאישית טובה ויכולת ניהול ממשקים. תודעת שירות גבוהה. אפשרות למשרה היברידית יום עבודה בשבוע מהבית. שעות עבודה גמישות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
השכלה ומיומנויות נדרשות: מנה”ח סוג 2 חובה. ניסיון של שנתיים ומעלה כמנהל/ת חשבונות בתחום הלקוחות חובה. ניסיון של שנתיים ומעלה בתחום הגבייה יתרון. ניסיון עבודה במערכת רב מטבעית יתרון. ידע בתוכנת ERP ( SAPgreenTxtBg!) יתרון. אנגלית ברמה טובה. אקסל ברמה טובה.
תכונות וסגנון עבודה: יכולת עבודה עצמאית וניהול זמן ומשימות. אחריות אישית ומוסר עבודה גבוה. אסרטיביות ויוזמה. סדר וארגון. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. תקשורת בינאישית טובה ויכולת ניהול ממשקים. תודעת שירות גבוהה. אפשרות למשרה היברידית יום עבודה בשבוע מהבית. שעות עבודה גמישות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.