דרוש/ה מנהל /ת מחלקת תברואה.
היקף משרה: 100%.
תיאור התפקיד:
גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד המנהל.
עיקרי התפקיד:
הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום האחריות של המחלקה. פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה. ניהול צוות העובדים במחלקה. ניהול מערך התברואה, אשפה, גזם ומ חזור על כל סוגיהם: גיבוש תכנית העבודה לפינוי אשפה והפסולת והמיחזור במרחב המועצה. בקרה על יישום תכנית העבודה תוך קביעת מדדי ביצוע, פיקוח תקציבי, ניתוח דו”חות מוקד וסיורים בשטח. ניהול תקציב המחלקה בהתאם לתוכנית העבודה והתקציב שאושרו. כתיבת מכרזים והכנת כתב כמויות הנדרשים למימוש פרויקטים המוגדרים בתוכנית העבודה.
ניהול תחום פיקוח ביישובי המועצה.
טיפול במפגעים תברואתיים בתחומי הרשות – מסירת חוות דעת, הודעות וצווים.
ניהול תחום איכות המים ודיגום מים ברחבי הרשות ובישובים.
ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, ע”פ הנחיית הנהלת המועצה.
תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות – בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח
.1998
במידה שתתעורר בעיה במהלך התהליך – יש לפנות לתמיכה הטכנית בטלפון המצורף.
לבירורים במייל.
היקף משרה: 100%.
תיאור התפקיד:
גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד המנהל.
עיקרי התפקיד:
הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום האחריות של המחלקה. פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה. ניהול צוות העובדים במחלקה. ניהול מערך התברואה, אשפה, גזם ומ חזור על כל סוגיהם: גיבוש תכנית העבודה לפינוי אשפה והפסולת והמיחזור במרחב המועצה. בקרה על יישום תכנית העבודה תוך קביעת מדדי ביצוע, פיקוח תקציבי, ניתוח דו”חות מוקד וסיורים בשטח. ניהול תקציב המחלקה בהתאם לתוכנית העבודה והתקציב שאושרו. כתיבת מכרזים והכנת כתב כמויות הנדרשים למימוש פרויקטים המוגדרים בתוכנית העבודה.
ניהול תחום פיקוח ביישובי המועצה.
טיפול במפגעים תברואתיים בתחומי הרשות – מסירת חוות דעת, הודעות וצווים.
ניהול תחום איכות המים ודיגום מים ברחבי הרשות ובישובים.
ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, ע”פ הנחיית הנהלת המועצה.
תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות – בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח
.1998
במידה שתתעורר בעיה במהלך התהליך – יש לפנות לתמיכה הטכנית בטלפון המצורף.
לבירורים במייל.
תאריך הגשת המועמדות: 22/7/2024 עד השעה 00:00.
דרישות:
תנאי סף:
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע”ג 2012. או תעודת סמיכות לרבנות “יורה יורה לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון מקצועי בתחום התברואה, ניהול והטמעה של תהליכי עבודה מורכבים יתרון.
יתרון של שנה אחת לפחות בתחומי בריאות הסביבה הכוללים: פיקוח או בקרה בתחומי טיפול במים, טיפול במזון בבתי אוכל ובמרכולים, תנאי תברואה נאותים בעסקים ובמוסדות החינוך.
ניסיון ניהולי:
ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה יתרון.
דרישות נוספות:
שפות – עברית ברמה גבוהה.שפות נוספות בהתאם לצורך.
יישומי מחשב היכרות עם תוכנות מחשב הקשורות לרישוי עסקים של הרשות, תוכנות ה- OFFICE, חיפוש באינטרנט.
רישיון נהיגה – בתוקף.
מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד:
עבודה משרדית ובעיקר עבודה בסביבה לא נוחה בשטח.
התמודדות אל מול בעלי עסקים ותושבי המועצה בהיבטים של פיקוח ובקרה.
עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
נסיעות מרובות ברחבי הרשות.
ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.
ניהול התקשרויות וקבלנים.
ייצוגיות והצגת תכנים אל מול גורמים ברשות ומחוצה לה.
תודעת שירות גבוהה ושיח מול תושבים.
דיוק בפרטים, סדר וארגון. יחסי אנוש. שירותיות. יכולת הובלה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תנאי סף:
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע”ג 2012. או תעודת סמיכות לרבנות “יורה יורה לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור הנדסאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון מקצועי בתחום התברואה, ניהול והטמעה של תהליכי עבודה מורכבים יתרון.
יתרון של שנה אחת לפחות בתחומי בריאות הסביבה הכוללים: פיקוח או בקרה בתחומי טיפול במים, טיפול במזון בבתי אוכל ובמרכולים, תנאי תברואה נאותים בעסקים ובמוסדות החינוך.
ניסיון ניהולי:
ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה יתרון.
דרישות נוספות:
שפות – עברית ברמה גבוהה.שפות נוספות בהתאם לצורך.
יישומי מחשב היכרות עם תוכנות מחשב הקשורות לרישוי עסקים של הרשות, תוכנות ה- OFFICE, חיפוש באינטרנט.
רישיון נהיגה – בתוקף.
מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד:
עבודה משרדית ובעיקר עבודה בסביבה לא נוחה בשטח.
התמודדות אל מול בעלי עסקים ותושבי המועצה בהיבטים של פיקוח ובקרה.
עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
נסיעות מרובות ברחבי הרשות.
ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.
ניהול התקשרויות וקבלנים.
ייצוגיות והצגת תכנים אל מול גורמים ברשות ומחוצה לה.
תודעת שירות גבוהה ושיח מול תושבים.
דיוק בפרטים, סדר וארגון. יחסי אנוש. שירותיות. יכולת הובלה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.