לחברת טכנולוגיה צומחת דרוש/ה נציג/ת שרות תפעול Back office למשרה מלאה בטירת הכרמל
החברה מפתחת ומפעילה פלטפורמת SaaS בתחום פתרונות תשלומים ונאמנות
החברה מפתחת ומפעילה פלטפורמת SaaS בתחום פתרונות תשלומים ונאמנות
תאור התפקיד:
משרה מלאה בטירת הכרמל בשעות: 8:00-17:00, או 9:00-18:00
שכר גלובאלי (ישנה אפשרות לעבודת משמרות בשכר שעתי)
נדרשות מדי פעם תורנויות של כוננות ערב (עד 22:00) וכוננויות בשישי ובשבת בתשלום נפרד (הכוננויות מתבצעות מהבית)
מתן שירות ללקוחות החברה (מענה במייל/טלפון)
עבודת בק-אופיס
העבודה בכפיפות לראש הצוות.
עבודה שוטפת מול גורמים בתוך החברה (אנשי פיתוח, מכירות ומנהלי פרוייקטים) ומול גורמי חוץ שונים (לקוחות, ספקים, סוכנים ומנהלי תיק).
פעילות חברתית / בונוסים שנתיים בתאם להתמדה ויכולת.
דרישות:
נדרשת יכולת עמידה בסיווג בטחוני
ידע וניסיון בתמיכה טכנולוגית – חובה
יכולת הטמעה והובלת תהליכים
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת וידע בתוכנות, MS-Office, ידע באקסל
רקע טכני / תפעולי – יתרון משמעותי.
ידע וניסיון בעבודת בק אופיס.
ניסיון בניהול תיק לקוח /הדרכת לקוחות-יתרון
אחריות, אמינות,ראש גדול, אסרטיביות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים!
נדרשת יכולת עמידה בסיווג בטחוני
ידע וניסיון בתמיכה טכנולוגית – חובה
יכולת הטמעה והובלת תהליכים
ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת וידע בתוכנות, MS-Office, ידע באקסל
רקע טכני / תפעולי – יתרון משמעותי.
ידע וניסיון בעבודת בק אופיס.
ניסיון בניהול תיק לקוח /הדרכת לקוחות-יתרון
אחריות, אמינות,ראש גדול, אסרטיביות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים!
*רק פניות מתאימות תיענינה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.