לחברה ותיקה ומובילה בתחום יבוא רהיטי יוקרה בהרצליה פיתוח, דרוש /ה עוזר/ת למנהלת שירות לקוחות וניהול מלאי מחסן ממוחשב, התפקיד כולל:
טיפול בלקוחות החברה לרבות מענה טלפוני ומענה בכתב, גבייה, אחריות על ניהול מלאי, תאום אספקות. דרוש ידע וניסיון בעבודה עם תכנת priority נתונים אישיים: שירותי /ת, אדיב /ה, ידיעת השפה האנגלית יתרון.
העבודה במשרה בין השעות 09:00-17.00.
טיפול בלקוחות החברה לרבות מענה טלפוני ומענה בכתב, גבייה, אחריות על ניהול מלאי, תאום אספקות. דרוש ידע וניסיון בעבודה עם תכנת priority נתונים אישיים: שירותי /ת, אדיב /ה, ידיעת השפה האנגלית יתרון.
העבודה במשרה בין השעות 09:00-17.00.
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתחום שירות הלקוחות.
ניסיון בעבודה עם תוכנת PRIORITY בדגש על ניהול מלאי ממוחשב.
שליטה מלאה באופיס ובסביבה ממוחשבת.
הופעה ייצוגית ושפה רהוטה חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון של שנה לפחות בתחום שירות הלקוחות.
ניסיון בעבודה עם תוכנת PRIORITY בדגש על ניהול מלאי ממוחשב.
שליטה מלאה באופיס ובסביבה ממוחשבת.
הופעה ייצוגית ושפה רהוטה חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.