אחראי/ת משמרת למרכז תמיכה עבור ארגון גדול ויציב היושב בחולון
התפקיד כולל: ניהול זמינות ומשימות של המוקד, תפעול מערכות המחשוב במוקד, אחריות על איתור כשלים ותקלות והעברתם לגורם המטפל, עבודה מול ספקי השירות של המוקד פנימיים וחיצוניים ועוד.
התפקיד כולל: ניהול זמינות ומשימות של המוקד, תפעול מערכות המחשוב במוקד, אחריות על איתור כשלים ותקלות והעברתם לגורם המטפל, עבודה מול ספקי השירות של המוקד פנימיים וחיצוניים ועוד.
דרישות:
– שנתיים ניסון כאחראי/ת מוקד שירות טלפוני טכני מונחה יעדים
– היכרות עם מערכות ניהול קריאות / CRM
– ידע בעולם מרכזי התמיכה-CMD
– היכרות עם Excel
– הבנה של תקשורת IP,DNS. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– שנתיים ניסון כאחראי/ת מוקד שירות טלפוני טכני מונחה יעדים
– היכרות עם מערכות ניהול קריאות / CRM
– ידע בעולם מרכזי התמיכה-CMD
– היכרות עם Excel
– הבנה של תקשורת IP,DNS. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.