אם אתם בעלי ניסיון באדמיניסטרציה ואתם מחפשים שדרוג לקריירה שלכם – הגעתם למקום הנכון!
לחברת שליחויות תל אביבית ותיקה דרוש/ה מנהל/ת משרד איכותי/ת לעבודה עם תנאים שווים!
מחפשים מועמד/ת עם יכולת ישיבה לאורך זמן מול מחשב, ירידה לפרטים הקטנים, סדר וארגון ויכולת עבודה באופן עצמאי.
במסגרת התפקיד:
– טיפול שוטף במיילים.
– עדכון נתוני במערכות שונות.
– הוצאת חיובים ללקוחות וגביה.
– מענה ללקוחות החברה.
– תיוקים ואחזקת משרד שוטפת.
משרד קטן באווירה ביתית באיזור המסגר בת״א (מיקום מרכזי ונגיש)
שעות עבודה 9:30 – 18:00 א-ה.
שכר 10,000₪ + כל התנאים הסוציאלים המלאים!
יש לאיפה להתקדם ולהתפתח בחברה.