ניהול ויישום כלל הפרויקטים,בקרה על עמידה ביעדי הפרויקטים
ניהול מוקד התמיכה של המערכת כולל מאגר ניהול ידע
תהליכי POC מול לקוחות פוטנציאליים
איפיון והטמעת תהליכי עבודה, התאמת פתרונות ללקוח, תמיכה, יישום טכנולוגיות.
שייוק וקידום פעילות המערכת ברשתות ובכנסים מטעם החברה
ניהול מוקד התמיכה של המערכת כולל מאגר ניהול ידע
תהליכי POC מול לקוחות פוטנציאליים
איפיון והטמעת תהליכי עבודה, התאמת פתרונות ללקוח, תמיכה, יישום טכנולוגיות.
שייוק וקידום פעילות המערכת ברשתות ובכנסים מטעם החברה
דרישות:
ניסיון של שנתיים בעולם התמיכה הטכנית, תמיכה אפליקטיבית – חובה
היכרות, ניסיון ועבודה עם סביבת Windows- חובה
רקע והיכרות עם מערכות הגנת סייבר (ניתן מהלימודים) – חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון של שנתיים בעולם התמיכה הטכנית, תמיכה אפליקטיבית – חובה
היכרות, ניסיון ועבודה עם סביבת Windows- חובה
רקע והיכרות עם מערכות הגנת סייבר (ניתן מהלימודים) – חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.