כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
Tier 2 תומך/ת טכני/ת|מחשבים ורשתות|נציגי תמיכה טכנית|שירות לקוחות|תמיכה טכנית - מחשבים ורשתות
תל אביב
היברידימלאה
רמת שכר
15,000
פורסם לפני 6 ימים
פורסמה ברשת
We are looking for a dedicated Tier 2 Support Representative to be a crucial point of contact for our valued customers.

In this role, you will be instrumental in ensuring customer satisfaction by expertly managing inquiries across various communication channels. You'll leverage your technical aptitude and strong communication skills to diagnose, troubleshoot, and effectively escalate complex issues, ensuring timely resolutions and a seamless customer experience. This is an exciting opportunity for a proactive and driven professional who excels at understanding customer needs and delivering confident solutions.

So, what will you be doing all day?

As Tier 2 Support, you will:
Serve as the main point of contact for our customers, skillfully managing communications via phone, chat, email, and our online support portal.
Professionally and efficiently handle all customer inquiries, expertly dissecting their issues and concerns to provide exceptional customer support.
Provide timely escalation of complex ticket items to the development, team, and CSM teams, providing clear and comprehensive information.
Proactively identify and interpret customer challenges through effective questioning and analysis, ensuring accurate documentation.
Effectively own ticket resolution by submitting detailed tickets in accordance with our standards and ensuring all necessary information is included to facilitate timely resolutions.
Follow up with customers and ensure excellent customer service and satisfaction.
Learn and master a variety of internal tools, using them quickly and efficiently to diagnose, solve, or escalate complex issues. This includes managing customer inquiries through email, chat, and phone, and ensuring that every interaction is handled with precision and care
Working days: Monday-Friday, three times a week on-site, evening hours [US hours 14:30 -23:30 PM]

Requirements:
Minimum Qualifications:
Proven ability to manage tasks independently while also collaborating effectively with cross-functional teams (Customer Support, CSMs, Development, etc.).
Native or Fluent Hebrew and Professional English proficiency (both written and verbal) with exceptional communication skills.
Minimum of 1 year of experience in a customer-facing technical support role within an interactive and fast-paced environment.
Demonstrated ability to multitask effectively and prioritize workload in a dynamic setting.
Strong organizational skills and meticulous attention to detail.
Critical thinking and proactive problem-solving abilities.
High School diploma or equivalent.
Native fluency in English and Hebrew.

Bonus Points:
Computer Savvy experience with CRM, Zendesk, Jira, Hubspot, and Confluence preferred.
Call center experience is a bonus!
Field Service Business Exposure.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד
קורס מעשי וממוקד לפיתוח מיומנויות שיווק באינטרנט, תוך שילוב טכנולוגיות AI ואוטומציה לקידום עסקים באונליין.
קורס מכירות מתקדם זה מקנה שיטה מובנית מבוססת שנים רבות של ניסיון מעשי והצלחות. זוהי הכשרה פרקטית המקנה כלים ומיומנויות לטיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות. יש כיום כ2400 משרות מכירות פתוחות בשוק בחברות וארגונים מכל הסוגים והגדלים (מכירות טלפוניות, פרונטליות, ודיגיטליות)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
מלאה
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 2 ימים
הצטרפו לחברה עם עוצמה ותהנו מהזדמנויות לצמיחה ולפיתוח מקצועי!קבוצת אלקטרה מגייסת רכז/ת פניות דיירים באלקטרה בנייה! תיאור התפקיד:התפקיד כולל עבודה ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני 2 ימים
ניהול ופיתוח מקצועי ואישי של צוות המעבדה הכולל 8 עובדים ניהול מקצועי שוטף של המעבדה ובדיקות המעבדה לרבות שיטות עבודה, ...
היברידי
ראש העיןשוהם
פורסם לפני 2 ימים
תמחור משלוחי ים/אויר, פתיחת הזמנות מול סוכני חו"ל וביצוע מעקב מטענים, עבודה מול לקוחות בארץ וסוכנים בחו"ל. הערה – קורות ...
היברידי
חדרהיבנהפתח תקווהראשון לציון
פורסם לפני 2 ימים
World ORT Kadima Mada is part of a global education network. We are looking to hire a talented full time ...
מלאהמשמרות
חיפהכרמיאלעפולה
פורסם לפני 2 ימים
לחברת תוכנה דרוש/ה איש /אשת תמיכה טכנית טלפונית Help Desk ללקוחות החברה. התפקיד כולל:מתן מענה ללקוחות החברה ופתרונות בנושאי אינטרנט, ...
מלאה
הוד השרוןרעננה
פורסם לפני 2 ימים
MAC מחפשת מנהל /ת חנות לסניפי: רעננה וגבעתיים – ניהול צוות עובדים. – גיוס, שימור ופיתוח עובדים.– ניהול רצפת מכירה.– ...
מלאה
עפולה
פורסם לפני 2 ימים
למשרד עורכי דין בשריד (עמק יזרעאל) דרוש /ה מזכיר /ת  אדמיניסטרציה ושירות לקוחות. התפקיד כולל: עבודה אדמיניסטרטיבית, עבודה מול לקוחות ומתן ...
מלאה
גבעת שמואלפתח תקווהראשון לציון
פורסם לפני 2 ימים
לפרויקט פיתוח מקצועי של משרד החינוך, דרוש/ה פקיד/ת שירות ובק אופיס, בעלת ידע בהנה"ח, לעבודה מול מרצים, הזמנות רכש, תשלומים ...
משמרות
נתניהראשון לציוןרעננה
פורסם לפני 2 ימים
איך ייראה היום שלך כמנהל/ת חנות בעולם הביוטי?היום שלכם יתחיל כחלק מקבוצה בינלאומית מובילה קבוצת החברות של אסתי לאודר ישראל.תגיעו ...
מלאה
שוהם
פורסם לפני 2 ימים
התפקיד כולל ניהול מלא של לקוחות אסטרטגיים, פיתוח ושימור לקוחות, רתימה לשיתוף פעולה של צוות ההנהלה בארגון, עבודת ממשקים פנים ...
אשקלוןבאר שבענתיבותשדרות
פורסם לפני 2 ימים
מחפשים תפקיד עם שליחות אמיתית?הצטרפו אלינו לחיזוק החקלאות הישראלית בדרום! אנחנו מגייסים איש שטח לניהול קשרי קהילה עם חקלאים באזור ...
מלאה
חיפהפתח תקווה
פורסם לפני 2 ימים
ביצוע שיחות גבייה יזומות מול לקוחות.טיפול בהסדרי חוב ופריסות תשלומים. ניהול מעקב אחר חובות פתוחים ודיווח שוטף למנהל המחלקה.עבודה מול ...
מלאה
אזור מרכז - גוש דןתל אביב
פורסם לפני 2 ימים
OMC Cloud, the largest and fastest-growing Israeli cloud vendor, is looking for a proactive, detail-oriented, and service-minded individual to join ...
משמרות
אזורראשון לציון
פורסם לפני 2 ימים
חטיבת הכספים מחפשת נציג/ת כספים אחראי/ת ומסור/ת לטיפול שוטף ומקצועי בפניות בנושאים כספיים שמתקבלות ממחלקות החברה העובדות מול לקוחות קצה.התפקיד ...
היברידי
ראשון לציון
פורסם לפני 2 ימים
השתתפות בישיבות מערכת שבועיות: תכנון אסטרטגיה, פיתוח קריאייטיב וניתוח סרטונים פגישות עם לקוחות ומשרדי פרסום: כולל מכירה, שימור והובלת שיתופי ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
עדכון הכישורים שלך
להלן הכישורים הקיימים בפרופיל שלך. מומלץ להוסיף כישורים אשר דרושים למשרה או כישורים שלהערכתך רלוונטים לתפקיד.