חברת ניהול עושר צומחת, מחפשת מנהלת משרד מסודרת, שירותית ומדויקת שתחזיק את כל הפעילות האדמיניסטרטיבית בידיים בטוחות ותהיה חלק בלתי נפרד מהלב הפועם של המשרד.
התפקיד כולל:
קבלת אורחים ולקוחות.
ניהול יומנים ומשימות ותיאום פגישות עבור השותפים והמנכ"ל.
אחריות על התפעול השוטף של המשרד: רכש, ספקים, ציוד, דואר ועוד.
אחריות על רווחת העובדים לרבות ארגון אירועים.
עבודה שוטפת מול מחלקת הכספים (כולל תשלומים לספקים, חשבוניות והזמנות רכש).
תמיכה במחלקת התפעול – החתמת לקוחות, ניהול רשימות ומסמכים, תיעוד ובקרה.