מה כולל התפקיד?
– הוצאה לפועל של חדשנות, מהלכים שיווקיים ומארזים בקטגוריות הפסטה
– הנעה ותפעול פעילות מותגי החטיבה בדיגיטל בדגש על זירת ה E-COMM
– ניתוחים ואנליזה שיווקית לכלל מותגי החטיבה
– הוצאה לפועל של פעילות המותגים במגזרים
– ניהול תקציב שנתי של מילוני שקלים ומעקב אחר מנועי הצמיחה החטיבתיים
– ניהול מספר רב של קמפיינים בזירות חדשנות, איכות, מגזרים, און ליין ומהלכים שיווקיים
– הוצאה לפועל של חדשנות, מהלכים שיווקיים ומארזים בקטגוריות הפסטה
– הנעה ותפעול פעילות מותגי החטיבה בדיגיטל בדגש על זירת ה E-COMM
– ניתוחים ואנליזה שיווקית לכלל מותגי החטיבה
– הוצאה לפועל של פעילות המותגים במגזרים
– ניהול תקציב שנתי של מילוני שקלים ומעקב אחר מנועי הצמיחה החטיבתיים
– ניהול מספר רב של קמפיינים בזירות חדשנות, איכות, מגזרים, און ליין ומהלכים שיווקיים
דרישות:
מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
– תואר ראשון רלוונטי – חובה
– ידע וניסיון משמעותיים ורלוונטיים בזירה הדיגיטלית, בערוצי המכירה און ליין
– חוסן מנטלי, יכולת הנעה ורתימת ממשקים
– יכולות אנליטיות גבוהות, הסקת מסקנות, הצגת נתונים וזיקוק התובנות לפעולות
– יכולת ראייה רחבה לביצוע ריבוי פעולות וריבוי ממשקים במקביל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
– תואר ראשון רלוונטי – חובה
– ידע וניסיון משמעותיים ורלוונטיים בזירה הדיגיטלית, בערוצי המכירה און ליין
– חוסן מנטלי, יכולת הנעה ורתימת ממשקים
– יכולות אנליטיות גבוהות, הסקת מסקנות, הצגת נתונים וזיקוק התובנות לפעולות
– יכולת ראייה רחבה לביצוע ריבוי פעולות וריבוי ממשקים במקביל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.