לצוות חוויית הלקוח בחברה מובילה דרוש/ה נציג/ת Customer Success ותפעול, לניהול תהליכים מקצה לקצה והובלת קשרי עבודה מול לקוחות עסקיים קיימים וחדשים. התפקיד כולל אחריות רחבה על ניהול והטמעת מערכות ללקוחות, שיפור מתמיד של תהליכי מכירה ותפעול, והובלת ממשקים מול צוותי הפיתוח, השיווק והשירות בחברה.
תחומי אחריות:
ניהול וליווי תהליך ההקמה של מערכות ללקוחות עסקיים חדשים וקיימים
עבודה יומיומית צמודה עם צוותי מכירות, שירות ופיתוח עסקי
תקשורת שוטפת מול לקוחות, ספקים וממשקים פנימיים בחברה
הפקת דוחות ביצוע, ניתוח נתונים ומעקב אחר מגמות מכירה
איתור הזדמנויות להרחבת הפעילות (Upsell / Cross-sell) מול לקוחות פעילים
ייזום ושיפור תהליכים קיימים, הטמעת כלים חדשים לשיפור חווית הלקוח
אחריות על עבודה ותפעול שוטף של מערכת ה-CRM ושל מערכות נוספות בארגון