האגודה למען החייל מחפשת מומחה/ית תשתיות ותמיכה טכנית להצטרפות לצוות מערכות המידע. במסגרת התפקיד תשלבו בין מתן תמיכה טכנית שוטפת למשתמשי הארגון לבין תכנון, הובלה ויישום פרויקטים בתחומי סיסטם, תשתיות ותקשורת. התפקיד משלב עבודה טכנית מעשית עם אפשרות להוביל שיפורים ופרויקטים טכנולוגיים.
פרטי המשרה
מיקום: תל-אביב
היקף: משרה מלאה, ימים א'-ה', 08:00-17:00
תחומי אחריות עיקריים
תמיכה טכנית (50%)
• מתן מענה שוטף לפניות משתמשים ופתרון תקלות מחשוב, תוכנה וחומרה
• תמיכה במערכות ההפעלה Windows, יישומי Office 365 ומערכת ה-ERP של הארגון (תפנית) ותוכנות ייעודיות
• טיפול בתקלות במחשבים נייחים/ניידים, מכשירים ניידים ומדפסות
• ניהול משתמשים והרשאות ב – Active Directory
• הדרכת משתמשים והטמעת מערכות וטכנולוגיות חדשות
פרויקטי תשתיות ותקשורת (50%)
• תכנון, הובלה ויישום פרויקטים בתחומי סיסטם, תשתיות IT ותקשורת
• ניהול והרחבת תשתיות רשת התקשורת הארגונית (LAN/ WAN/ Wi-Fi)
• אחריות על שרתים פיזיים ווירטואליים, כולל ניטור, תחזוקה ושדרוג
• תכנון וניהול מערך הגיבויים והרפליקציה של הארגון
• סיוע בניהול מערכות אבטחת מידע ותקשורת
• השתתפות פעילה בפרויקטי שדרוג תשתיות והתקנת מערכות חדשות
• אפיון דרישות, בדיקת ספקים ומתן המלצות לפתרונות טכנולוגיים
• עבודה מול ספקים חיצוניים וניהול פרויקטים משותפים
• שיפור מתמיד של תהליכים תפעוליים ואוטומציה של משימות חוזרות
מיומנויות
אנחנו מציעים
• תפקיד מגוון המשלב עבודה תפעולית שוטפת לצד הובלת פרויקטים
• אפשרות להשפיע ולהוביל שינויים טכנולוגיים בארגון
• עבודה בארגון משמעותי בעל שליחות חברתית
• סביבת עבודה מקצועית ומגוונת
• אפשרויות והתפתחות מקצועית
• יציבות תעסוקתית לטווח ארוך
• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מומחה/ית תשתיות ותמיכה טכנית – האגודה למען החייל
מלאה
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
האגודה למען החייל
איש/ת IT|הייטק-כללי|מנהל/ת פרויקטים|מנהל/ת רשת
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
מלאה
רמת שכר
10,000
פורסם לפני 22 שעות
פורסמה ברשת
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
מידע על תפקיד
מומחה תמיכה טכנית מספק סיוע למשתמשים החווים בעיות טכניות במערכות מחשב, תוכנה או חומרה. תחומי האחריות כוללים אבחון ופתרון בעיות טכניות, הנחיית משתמשים דרך פתרונות שלב אחר שלב ותחזוקת רישומים של בעיות ופתרונות. מיומנויות חיוניות כוללות יכולות פתרון בעיות חזקות, כישורי תקשורת מצוינים ומיומנות במערכות הפעלה ויישומי תוכנה שונים.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד